با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان؛

۶ پروژه صنعت برق در ۲ استان‌ یزد و کرمان افتتاح شد

۶ پروژه صنعت برق در دو استان یزد و کرمان با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان، همزمان با هفته سی و هفتم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از وزارت نیرو، از مجموع ۶ پروژه تأمین برق افتتاح شده، دو پروژه در استان کرمان و چهار پروژه در استان یزد است که  با حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

بر این اساس، نیروگاه مقیاس کوچک ۶ مگاواتی کیانیرو و پروژه برق‌رسانی به ۱۱ روستا در استان کرمان به‌منظور تحت پوشش قراردادن ۱۲۸ خانوار با ۴۲.۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

همچنین در استان یزد نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی اردکان (چادرملو)، توسعه ترانس دوم ۶۳.۲۰ کیلوولت سرو اردکان، اصلاح و بهینه‌سازی و تعمیرات اساسی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع و برق‌رسانی به ۶ روستا با جمعیت ۱۳۸ خانوار در مجموع با سرمایه‌گذاری ۱۹۶.۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

تأمین برق پایدار، بهبود کیفیت برق مشترکان، کاهش تلفات برق، تأمین برق متقاضیان صنعتی، ایجاد اشتغال در بخش صنایع پایین دستی پست و کاهش خاموشی‌ها از جمله اهداف پروژه‌های صنعت برق در دو استان کرمان و یزد است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..