سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

خروجی برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب باید ملت‌سازی باشد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد امیدآفرینی را از محورهای فعالیت کارگروه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواند و گفت: باید خروجی برنامه‌های این کارگروه ملت‌سازی باشد.

«عماد تشکری» در نشست کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر استان یزد گفت: شاکله انقلاب اسلامی، مردمی بودن است و واژه‌های جمهوری و اسلامی دو عنصر جدانشدنی از یکدیگر است.

وی تصریح کرد: امید آفرینی یکی از محورهای فعالیت کارگروه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است لذا خروجی برنامه‌های این کارگروه باید ملت‌سازی باشد؛ ملت سازی یعنی از طریق دیدگاه‌های فکری، مذهبی، انقلابی و مسائلی که مردم نسبت به آن احساس مشترک دارند، باعث جمع شدن و یکپارچه سازی آنها علیرغم مشکلات فراوانی که تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار برای کشور به وجود آورده است، شویم.

تشکری ادامه داد: تمام کشورها روز استقلال خود را باشکوه جشن می‌گیرند ولی در سال جاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن که هرساله با شور و حرارت خاصی با شرکت آحاد مردم انجام می‌شد، برگزار نمی‌شود لذا به دلیل حضور و استفاده گسترده نسل جوان و شهروندان از فضای مجازی و شبکه‌های ارتباطی، برنامه‌هایی که برای بزرگداشت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در نظر گرفته می شود باید در بستر فضای مجازی صورت گیرد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش کارگری و نقش کارگران در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را ضروری برشمرد و تاکید کرد: هم اندیشی و هم‌افزایی واحدهای کارگری برای اجرای کیفی برنامه های گروهی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران از اهم وظایف کمیته کارگری و کارفرمایی است که باید مورد توجه اعضا قرار گیرد.

وی با اشاره به این که استان یزد دارای جامعه بزرگ کارگری است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین کارگروه هایی که جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر تشکیل می شود کمیته کارگری و کارفرمایی است و انتظار می‌رود واحدهای تولیدی به صورت مجزا آذین بندی و برنامه های مختلف را همانند سال های گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی برای کارگران خود در دستور کار قرار دهند.

تشکری اضافه کرد: به مناسبت نامگذاری سال به نام «جهش تولید»، شعار کمیته کارگری استان « جهش تولید و گذر از مشکلات امروزی» است و یکی از اهدافی که این کمیته دنبال می کند اقداماتی در جهت رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه است.

وی همچنین با بیان این که در ۱۵ بهمن ماه روز بزرگداشت زن و مادر را داریم، افزود: بزرگداشت این روز و تجلیل از بانوان کارگر و کارآفرین استان در عرصه تولید از برنامه‌هایی است که در دهه فجر انجام می‌شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، تشکری بازدید و دلجویی از خانواده کارگرانی که به علت ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داده‌اند را از دیگر برنامه‌های این کمیته برشمرد و افزود: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در واحدهای تولیدی استان، افتتاح خانه بهداشت کارگری، برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ویژه کارگران، افتتاح خانه فرهنگ، اهدا کتاب و افتتاح کتابخانه در یکی از واحدهای تولیدی و برگزاری شیفت ایثار برخی از برنامه‌هایی کمیته کارگری استان یزد است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..