اجرای طرح نیابت به مناسبت ایام فاطمیه در مهریز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا شد.

«علیرضا فخری» با بیان اینکه یکی از طرح‌های جمعیت هلال احمر در راستای اجرای رسالت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای طرح نیابت است، اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) ضمن دیدار با چهار خانواده این شهرستان ( شهیدان بنی فاطمه ، دهقانی زاده ، زارع زاده و کمالیان) با آرمان های بلند شهیدان تجدید پیمان کردند.

وی هدف از اجرای این طرح را زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدا دانست و افزود: توجه به مقام شامخ شهیدان و تکریم خانواده آنان از اولویت های جمعیت هلال احمر بشمار می آید زیرا که صلح،آسایش و آرامشی کنونی جامعه ما مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و خانواده معظم آنان،جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان کشور است.

این مسئول گفت: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، فخری افزود: برطرف کردن نیاز روحی، همدلی و همدردی با افراد یکی از برنامه های امور داوطلبان است که در طول سال با دیدار و دلجویی از آنان صورت می پذیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..