با حضور فرماندار یزد؛

تقدیم اعتبارنامه نماینده منتخب مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری

اعتبارنامه « آیت ا... ابوالقاسم وافی » نماینده منتخب مردم استان در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به نماینده ایشان در یزد تقدیم شد.

به گزارش یزدی نیوز، در جلسه ای با حضور فرماندار و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اعتبارنامه « آیت ا… وافی » نماینده منتخب پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان یزد به نماینده ایشان در یزد تقدیم شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با تقدیر از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات اظهار داشت: قطعاً این حضور مردم افزایش اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی را در بر داشته است.

فرماندار یزد افزود: عمل دقیق و مسولانه به قانون و حفظ بی طرفی از دیگر عواملی است که زمینه جلب اعتماد مردم و حضور گسترده آنان در انتخابات را فراهم نمود.

وی اضافه کرد: در این دوره همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا زمینه را برای حضور همه افراد در عرصه انتخابات فراهم شود که خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد و مشارکت ۶۵ درصدی مردم شهرستان شاهد بودیم.

فرماندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات شاخص های راستگویی، امانتداری و قانون مداری  را در تمامی مراحل در سرلوحه فعالیت ها و اقدامات خود قرار دادند.

شایان ذکر است به علت عدم حضور « آیت ا… وافی » در یزد اعتبار نامه به « حجت الاسلام و المسلمین دهقان » نماینده ایشان تحویل داده شد.

بخش نظردهی بسته شده است..