فارغ التحصیلی دانشجویان با چهار درس باقیمانده

رئیس دانشگاه میبد: دانشجویان با چهار درس باقیمانده بدون ادامه تحصیل در ترم بعدی فارغ التحصیل می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوز، عباس کلانتری با اشاره به اجرای بیانیه ۲۰ بندی وزارت علوم در تسهیل امر آموزش دانشجویان در دوران کرونایی گفت: فارغ التحصیل کردن دانشجویانی که چهار درس از دروس کارشناسی آنها باقی مانده است، یکی از این بند‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: سعی کردیم با اجرای این سیاست که از طرف وزارت علوم ابلاغ شده است، تعداد زیادی از دانشجویانی که در شرف فارغ التحصیلی بودند را در ترم بعدی با معرفی به استاد فارغ التحصیل کنیم.

رئیس دانشگاه میبد از درخواست برخی دانشجویان برای فارغ التحصیلی به این روش در ترم تحصیلی کنونی خبر داد و تصریح کرد: دانشجویانی که چهار درس آن‌ها از دوره کارشناسی باقی مانده است به هر تعداد واحد حتی پانزده واحد هم باشد را با معرفی به استاد ازدانشگاه فارغ التحصیل می‌کنیم.

وی مرخصی بدون احتساب سنوات را یکی دیگر از بند‌های بیانیه وزارت علوم برشمرد و گفت: دانشجویان می‌توانند از مرخصی بدون احتساب سنوات استفاده کنند و حتی اگر غیبتشان بیش از حد مجاز باشد، هم درس آن‌ها حذف نخواهد شد.

کلانتری حضور در کلاس را به نفع دانشجویان توصیف کرد و ادامه داد: بخشی از نمره در دوران کرونا از حضور در کلاس‌های مجازی نشات گرفته و بخشی هم از آزمون پایان ترم، بنابراین حضور دانشجویان در کلاس بهتر است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..