مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد:

مراکز افق ۲۵ هزار بسته معیشتی و حمایتی بین مردم یزد توزیع کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به همگامی مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه یزد در سنگر دیگری همراه مدافعان سلامت گفت: این مراکز ۲۵ هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع کردند.

حجت الاسلام حسین زارع زاده اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا در استان یزد تاکنون، همه مراکز، دستگاه‌ها و نهادها به میدان آمده اند و هر کدام نقشی در زمینه سلامت مردم و حمایت از آنها بر عهده گرفته اند.

وی عنوان کرد: مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه استان نیز در سنگر دیگری، همراه مدافعان سلامت شدند و خدمات بسیاری در زمینه های بهداشتی، حمایتی و معیشتی به مردم ارائه دادند.

زارع زاده با اشاره به کارگاه هایی که در مراکز افق امامزادگان راه اندازی شد، افزود: در این مراکز تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار ماسک تولید شده و در اختیار کادر درمان و عموم مردم یزد قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد همچنین از توزیع بالغ بر ۱۸ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده از محل اجرای نیات موقوفات در امامزادگان خبر داد و یادآور شد: خادمان بقاع متبرکه به همراه گروه‌های جهادی اقدام به ضدعفونی معابر عمومی کردند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اقدامات مهمی را برای تامین معیشت اقشار آسب پذیر جامعه انجام داده است، افزود: از زمان شیوع کرونا تاکنون با محوریت مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی و حمایتی در قالب طرح‌های مختلف دستان مهربانی، تبرکات مهدوی، ضیافت الهی، تبرکات علوی، شمیم حسینی، احسان ماندگار و راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد با ارزش بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال در اختیار آسیب دیدگان کرونا قرار گرفت.

زارع زاده یادآور شد: از محل اجرای نیات موقوفات مرتبط، حدود ۱۵۷ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۱۰ هزار میان وعده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و عموم مردم از طریق خادمان امامزادگان توزیع شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..