جشن «فرزند خورشید» در یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

مسئول فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن «فرزند خورشید» همزمان با ولادت جوادالائمه (ع) در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز علیرضا ثواچه اظهار داشت: جشن فرزند خورشید ویژه برنامه میلاد با سعادت امام جواد (ع) است که امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشن امشب در حسینیه جواد‌الائمه واقع در بلوار شهید پاکنژاد، کوی جواد‌الائمه برگزار می‌شود و حضور عموم مردم یزد در این مراسم آزاد است.

ثواچه خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری کانون فرهنگی حضرت جوادالائمه و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برای برگزاری جشن‌های مذهبی با کانون‌های فرهنگی مساجد و هیئت‌های مذهبی تعامل دارد و تلاش می‌کنیم برنامه‌های جشن میلاد ائمه اطهار (ع) و سایر اعیاد مذهبی در همه محله‌های یزد برگزار شود.

مسئول فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: جشن فرزند خورشید شامل مولودی‌خوانی، مدیحه‌سرایی و قرائت شعر در مدح امام جواد (ع) است و اغلب برنامه‌های این جشن از سوی کانون فرهنگی حضرت جوادالائمه با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد تهیه و اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، وی همچنین از برپایی جشن‌های میلاد حضرت علی (ع) در یزد خبر داد و گفت: در روزهای پایانی هفته جاری، سه جشن در محله‌های مختلف یزد به همین مناسبت برگزار می‌شود.
 

بخش نظردهی بسته شده است..