با برگزاری آزمون استخدامی؛

۱۰۰۰ نیروی تازه نفس به کادر بهداشت و درمان یزد اضافه می‌شوند

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: هزار نیروی تازه نفس به کادر بهداشت و درمان یزد اضافه می شود.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا وفائی نسب با اشاره به آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال جاری اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکی یزد یک مجوز ۲۴۶ مورد استخدامی داشته ایم که مهلت ثبت نام تا ۲۵ دی ماه تمدید شد و مجوز دوم آزمون استخدامی ۶۹۵ استخدام نیرو نیز از امروز در سایت منتشر شد و داوطلبان تا ۲۵ دی ماه مهلت ثبت نام دارند.

وی افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org رشته محل ها را مشاهده کرده و بر اساس دارا بودن شرایط، مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وفائی نسب با بیان اینکه آزمون استخدامی ۲۴ بهمن ماه جاری برگزار می شود، عنوان کرد: تمام نیروهای غیرپیمانی، غیررسمی، شرکتی و تبصره ای که در حال همکاری با دانشگاه هستند، برای تبدیل وضعیت خود حتماً باید در این آزمون شرکت کنند.

وی تاکید کرد: افرادی که بیرون از مجموعه دانشگاه نیز شرایط ثبت نام در آزمون را دارند نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند و به صورت نیروی رسمی همکار ما شوند.

وفائی نسب ادامه داد: هزینه آزمون به صورت آنلاین و از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می پذیرد.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: همکاران کادر بهداشت، درمان و اداری که در دوران شیوع بیماری کرونا مشغول خدمت بوده اند به ازای هر ماه همکاری در این دوران دو درصد امتیاز برای آنها محسوب می شود و حداکثر مجاز به کسب ۲۰ امتیاز هستند.

وفائی نسب افزود: شرایط احراز فعالیت در دوران کرونا به این صورت است که ابتدا شرکت کنندگان در مرحله ثبت نام گزینه خوداظهاری را تمکیل کرده و سپس بعد از پذیرفته شدن، مدارک و مستندات مبنی بر حضور در دوران کرونا با تایید مسئول واحد تهیه کرده و در کمیته داوران مورد تایید قرار می گیرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..