رئیس شورای استان یزد خواستار شد:

توسعه ورزش کارگری یزد با استفاده از قانون مالیات بر ارزش افزوده

رئیس شورای استان یزد بر ضرورت توسعه و رونق ورزش کارگری استان ‌با استفاده از مزایای تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، سید محمود میرابوالقاسمی، در دیدار ‌اعضای شورای استان با ‌عماد تشکری، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، اظهار داشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌های مهم در کشور ‌و استان است و بسیاری از مطالبات مردم باید در این اداره حل و فصل شود.

نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: با گسترش صنعت در استان یزد، شاهد افزایش نیروی انسانی و کار ‌هستیم و طبیعی است که باید مطالبات به حق کارگران پاسخ داده شود تا بهره‌وری نیروی انسانی نیز ارتقا یابد.

میرابوالقاسمی بر ضرورت توسعه و رونق ورزش کارگری استان با استفاده از مزایای تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده و ظرفیت شرکت های بزرگ معدنی تاکید کرد.

رئیس شورای استان یزد با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های شورا در یک سال گذشته بیان کرد: آمادگی کامل داریم تا در زمینه فعالیت در حوزه ورزش کارگری استان هرگونه همکاری را با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..