فرماندار یزد خواستار شد؛

ارتقای روحیه کار گروهی در بین دانش آموزان

فرماندار یزد گفت: سازمان دانش آموزی باید زمینه های لازم را برای ارتقای روحیه کار گروهی در بین دانش آموزان بیش از پیش فراهم نماید.

به گزارش یزدی نیوز، اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی با حضور فرماندار یزد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس سازمان دانش آموزی و جمعی دیگر از مسئولین و نمایندگان دورپیشین و جدید مجلس دانش آموزی، دبیر و اعضای مجامع تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با ابراز خوشحالی در حضور در بین دانش آموزان فعال و توانمند عضو سازمان دانش آموزی استان اظهار داشت: خوشبختانه سازمان دانش آموزی استان با برنامه ریزی های صورت گرفته و بهره گیری از خرد جمعی توانسته در مسیر شرح وظایف و اهداف سازمانی خود گام بردارد.

فرماندار یزد در ادامه با اشاره به حضور فعال دانش آموزان یزدی در مجلس دانش آموزی افزود: نوجوانان و جوانان باید قدر این دوران را بدانند و برای رسیدن به اهداف متعالی تر و  پذیرش پست ها و نقش های اجتماعی آماده شوند.

وی با تأکید به اینکه نگاه تک بعدی به امر تعلیم و تربیت یکی از مهمترین آسیب های نظام آموزش و پرورش که می تواند در برخی از مواقع به اهداف فرهنگی و آموزشی مطلوب خود نرسیم خاطرنشان کرد:  در آموزش و پرورش نیاز داریم که دانش آموزان، کنار هم بودن را یاد گرفته و توانایی حل مسائل و مشکلات، صحبت در جمع و ارائه مباحث را بیاموزند.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با آرزوی توفیق برای نمایندگان جدید مجلس دانش آموزی، خطاب به ایشان گفت: تلاش کنید خدمت خوبی از خود به جای بگذارید و اصل اساسی سازمان دانش آموزی که تربیت اجتماعی است را به خوبی فراگیرید.

" احمد شیرزاد "با اشاره به اهمیت ادب و اخلاق خاطرنشان کرد: شما باید در کنار روحیه پرسشگری و نقد، انجام وظیفه در مقابل پدر و مادر، معلمان و مربیان را سرلوحه کار خود قرار دهید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پایان قول مساعد داد در حد توان در جهت رشد و تربیت اجتماعی دانش آموزان، توان آموزش و پرورش را به کار گیرد.

رییس سازمان دانش آموزی در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان در سال ۹۴ پرداخت و برنامه های سال ۹۵ را تشریح نمود.

" حسینعلی ملانوری"  همچنین بر تشکیل مجلس دانش آموزی در سطح استان با حضور نمایندگان فعلی و پیشین مجلس تاکید کرد.

لازم بذکر است در پایان این جلسه نمایندگان مجلس هفتم و هشتم و مجمع مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش به بیان گزارش ها، دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پایان با تجلیل از نمایندگان مجلس هفتم، حکم نمایندگان مجلس هشتم و مشاوران جدید به ایشان اهدا شد.

بخش نظردهی بسته شده است..