کشف سه محموله برنج خارجی قاچاق در شهرستان ابرکوه

no-thumbs

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: از سه دستگاه تریلی کانتینردار اسکانیا برنج خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 200 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ احمد کمالی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی در دهستان فراغه این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری با بازرسی از سه دستگاه کامیون تریلی کانتینردار این برنج ها را کشف و خودرو را متوقف کردند.
وی بابیان اینکه ماموران انتظامی در مجموع ۷۳ تن برنج خارجی قاچاق کشف کردند افزود: از دو تریلی هرکدام ۲۴ تن برنج و یک دستگاه ۲۳ تن برنج خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شده است.
کمالی ادامه داد: متهمین این محموله ها را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط ماموران ایستگاه بازرسی فراغه کشف و در این رابطه سه متهم دستگیر و به مقامات قضائی تحویل شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل که از سوی فرمانده معظم کل قوا نام گذاری شده است تصریح کرد: نیروی انتظامی در جهت مبارزه با کالای قاچاق که باعث تخریب اقتصاد ملی ، مقاومتی و جلوگیری از رشد و شکوفایی صنعت تولید می‌شود تلاش خواهد کرد.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را از جزئیات آن مطلع کنند.
این مسئول انتظامی تاکید کرد: در صورتی که مردم همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند، پیشگیری و مبارزه با این پدیده شوم در بهترین حالت انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا،شهرستان ابرکوه با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی یزد واقع است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..