طالبی:

برای تحقق خواست و اراده مردم در انتخابات تلاش کنیم

no-thumbs

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: در برگزاری انتخابات باید همواره امانت دار آرای مردم باشیم و تلاش کنیم تا خواست و اراده مردم به خوبی محقق شود .

به گزارش یزدی نیوز  محمد علی طالبی در جمع عوامل برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهریز افزود: حفظ بی طرفی کامل ، پاسداری از آرای مردم و جدیت در انجام درست وظایف برگزاری انتخابات در تمامی مراحل باید همواره و بیش از گذشته مد نظر دست اندرکاران باشد .
وی اظهار کرد: رعایت کامل قانون و بی طرفی عوامل انتخابات در دور دوم مجلس شورای اسلامی باید جدی گرفته شود و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید طبق مقررات وظایف خود را درست انجام دهند.
طالبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بر اساس شاخص های ارزیابی وزارت کشور یزد در مجموع در برگراری انتخابات جزو استان های برتر شمرده شده و این نشان دهنده دقت و رعایت کامل مقررات است .
رئیس ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: باید همچنان با همکاری عوامل اجرایی ، نظارتی و بازرسی شاهد برگزاری انتخاباتی سالم ، قانومند و پرشور در سایه تعامل و همدلی همگان در مرحله دوم انتخابات مجلس باشیم .
این مسئول با اشاره به اینکه حوزه مهریز بزرگترین حوزه انتخابیه کشور محسوب می شود به اهمیت و حساسیت آن در برگزاری این مرحله از انتخابات پرداخت .
طالبی ادامه داد: در مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷۴ درصد مردم این استان در انتخابات مشارکت داشتند که در سطح کشور بسیار برجسته و مهم و طبق مقررات و بدون مشکل برگزار شد .

به گزارش ایرنا ،وی تصریح کرد: حضور مردم و مشارکت در انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است که امیدواریم با همراهی همگان و رعایت مقررات شاهد تحقق آن در مرحله دوم انتخابات باشیم .
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت دو نامزد این مرحله ، محمدرضا بابایی و محمدرضا صباغیان بافقی روز جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود .
حوزه انتخابیه مهریز شامل پنج شهرستان خاتم ، ابرکوه، بافق ، بهاباد و مهریز است.
تعداد واجدان شرایط رای دادن حوزه انتخابیه مهریز در مرحله دوم ۱۲۱ هزار و ۲۹۳ نفر به علاوه متولدین ۸ اسفند ۱۳۷۶ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۷ (۱۸ سال به بالا) است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..