حمایت مالی از ۱۶ طرح گرنت رشد فاوا در استان یزد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۱۶ طرح گرنت رشد فاوا در گام اول، با اعتبار ۹ میلیارد ریال حمایت کرد.

به گزارش یزدی نیوز، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به پذیرش و عضویت پارک علم و فناوری یزد در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال (تاد) گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال و استفاده از ظرفیت شبکه سازی در توسعه کارآفرینی در حوزه‌های دانش بنیان، از طریق پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات پروژه‌های توسعه محصول شرکت‌های فناور تحت حمایت مراکز عضو شبکه تاد در قالب «اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول (گرنت رشد)» حمایت می‌کند.

پاکدل افزود: بر اساس این فراخوان ۴۰ طرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط شرکت‌های نوپا در سامانه‌های مرتبط ارائه گردید که پس از بررسی و تکمیل مدارک، ۱۶ طرح در گام اول تایید و ۹ میلیارد ریال حمایت خواهند شد. این طرح‌ها باید دارای نمونه کسب و کار بوده و بر اساس برنامه زمانی به دانش فنی و یا به نمونه محصول آزمایشگاهی که دارای مشخصات فنی و نهایی و آماده فروش باشد، برسند.

بر اساس این گزارش، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده منطقه‌ای پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیرخانه اجرای تفاهم نامه، وظیفه کنترل و نظارت بر پیشرفت فعالیت‌ها و ارائه گزارش به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استانداری را به عهده دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..