حضور یزد در اجلاس شهرهای تاریخی در کشور اتریش

no-thumbs

شهردار یزد در نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر از حضور شهر تاریخی یزد در اجلاس شهرهای تاریخی در کشور اتریش خبر داد و خواستار معرفی نماینده شورای شهر برای شرکت در این اجلاس شد.

به گزارش یزدی نیوز «محمدرضا عظیمی‌زاده» در این نامه آورده است که اجلاس شهرهای تاریخی جهان یا «ال.اچ.سی» نیمه دوم خردادماه سال آینده در شهر بادایشل کشور اتریش برگزار می‌شود و از شهرداران عضو در ایران از جمله شهرهای یزد، اصفهان، کاشان، نیشابور و شیراز به طور رسمی‌برای شرکت در این رویداد مهم جهانی دعوت شده است.
شهردار یزد تاکید کرد: با توجه به ابعاد بین‌المللی و حضور مدیران شهری از شهرهای مطرح جهان، خواهشمند است نماینده شورای شهر برای شرکت در این اجلاس را معرفی کنید.
موضوع در صحن علنی شورا مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر «سپنتا نیک‌نام» یکی از اعضای شورا و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی‌شهر یزد برای شرکت در این اجلاس انتخاب شد.
همچنین در این جلسه شورا «محمد فقیه خراسانی» یکی از اعضای شورای اسلامی‌شهر یزد، با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از خانواده «مسعود تیموری» آتش نشانی که به‌تازگی در هنگام عملیات جان خود را از دست داده بود، خواستار نامگذاری یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی به نام آن مرحوم شد.
همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..