نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس:

سهم دولت از اعتبار مدارس خیری به صورت کامل پرداخت شود

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه سهم دولت از اعتبار مدارس خیری به صورت کامل پرداخت شود، بر ضرورت رعایت عدالت آموزشی در نقاط مختلف کشور تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدصالح جوکار در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد بر ضرورت توجه به بهسازی و نوسازی مدارس فرسوده در استان یزد و کل کشور تاکید کرد و اظهار داشت: مردم استان یزد در حوزه‌های خیری همیشه پیشقدم بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های اخیر مردم یزد کمک‌های بسیار گسترده‌ای به حوزه مدرسه‌سازی داشته‌اند تصریح کرد: اینکه یزد همیشه در رتبه‌های برتر کشور در حوزه مدرسه‌سازی حضور داشته ارزشمند است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شواری اسلامی تصریح کرد: سازمان نوسازی مدارس باید به میزان کمک‌های مدرمی و خیری که صورت می‌گیرد، همان مقدار اعتبار برای نوسازی و بهسازی مدارس اختصاص دهد که درخواست ما از مسئولان مربوطه پرداخت این مبلغ به صورت کامل است.

جوکار بر ضرورت رعایت عدالت آموزشی در نقاط مختلف تاکید کرد و گفت: این موضوع که همه دانش‌آموزان به صورت عادلانه از خدمات آموزشی بهره‌برداری کنند مسئله بسیار مهمی است که همه مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: بحث مدرسه‌سازی به حمدالله در استان یزد به خوبی جا افتاده و باید سعی کرد که این ظرفیت را به خوبی حفظ کرد و در راستای تقویت آن بیش از پیش تلاش کرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شواری اسلامی ادامه داد: برخی خیرین خودشان به صورت مستقیم اقدام به حضور در عرصه‌های مهمی همچون مدرسه‌سازی می‌کنند، در مقابل هم برخی افراد هستند که دوست دارند کار خیر انجام دهند ولی راه و روش آن را نمی‌دانند؛ به این افراد باید راهنمایی لازم را انجام داد.

جوکار به طرح آجر به آجر اشاره کرد و افزود: این طرح بسیار خوب است و اینکه زمینه مشارکت خرد مردم در بحث خیر مدرسه‌سازی فراهم شود از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است و باید همچنان تداوم یابد.

منبع:خبرگزاری مهز

بخش نظردهی بسته شده است..