فرماندار شهرستان تفت:

شهرستان تفت می تواند قطب صنایع پاک استان یزد باشد

no-thumbs

فرماندار تفت با اشاره به قابلیت های این شهرستان در عرصه های صنعتی گفت: تفت بدلیل مزایای منحصر به فرد در بخش صنعت می تواند به عنوان قطب صنایع پاک و کم آلاینده در استان مطرح باشد و مدیریت این شهرستان نیز در این رابطه آماده هرگونه همکاری با بخش خصوصی است.

به گزارش یزدی نیوز محمود زارع رشکوییه روز شنبه در بازدید از واحد تولیدی لعاب فیروزه، توجه و حمایت از تولید داخلی را به عنوان یکی از راهکارهای اساسی در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به رفع مشکلات واحدهای تولید و صنعتی افزود: رونق واحدهای تولیدی، رونق اشتغالزایی و افزایش تولید ملی را در پی خواهد داشت و این موضوع از پایه های اصلی اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور محسوب می شود.
فرماندار تفت با اشاره به اهمیت توجه به تولید در مسیر رونق اقتصادی در کشور اظهار کرد: واحدهای تولیدی به عنوان شریان های حیاتی برای رونق اقتصادی محسوب می شوند و رفع مسائل و مشکلات این واحدها، رشد اقتصادی در کشور را شتابان خواهد کرد.
فرماندار تفت در بازدید از واحد تولیدی لعاب فیروزه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا،شرکت لعاب فیروز یزد که شهرستان تفت واقع شده درخصوص لعاب و رنگ سرامیک فعالیت می کند.
شهرستان تفت با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی یزد قرار دارد.
این شهرستان دارای سه بخش شامل مرکزی، گاریزات و کهدوئیه و نیر و ۱۰ دهستان شامل پیشکوه، شیرکوه، علی آباد، نصرآباد، دهشیر، بنادکوک، زردین، سخوید، گاریزات و کهدوئیه است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..