رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین خبر داد

جذب جوانان ورزشکار بسیجی با عنوان سرباز قهرمان

رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین با بیان این که به دنبال ایجاد یک شبکه مدیریتی برای باشگاه‌های مقاومت در سراسر کشور هستیم، اعلام کرد: از این پس جوانان ورزشکار بسیجی را تحت عنوان سرباز قهرمان جذب خواهیم کرد.

سرهنگ «ابوالفضل قلی‌پور» ضمن اعلام این خبر در نشست هیئت اندیشه‌ورز ورزش بسیج استان یزد، اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین بوده و خوش درخشیده است و سازمان ورزش بسیج کشور در حقیقت ابزاری در کنار وزارت ورزش است که می‌تواند به رشد و تعالی ورزش کشور کمک کند.

وی افزود: ورزش بسیج در همه ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای دارای ۳۲ مرکز استعدادیابی است و در زمینه شناسایی و حمایت از استعدادهای ورزشی قدم برمی‌دارد.

رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین اصلی‌ترین هدف این سازمان را همگانی کردن ورزش عنوان و ابراز کرد: احیای پایگاه‌های مقاومت در مساجد و محلات در دستور کار قرار گرفته تا شاهد رونق ورزش محلات باشیم، البته در این میان امکاناتی نیز به پایگاه‌های تعلق خواهد گرفت.

قلی‌پور با اشاره به وجود ۴۰۰ پایگاه استعدادیابی ورزش بسیج در کشور، گفت: می‌توانیم با همکاری وزرات ورزش و با توجه به علاقه‌مندی و ظرفیت استان‌ها، خانه‌های تخصصی ورزش را به پایگاه قهرمانی ارتقا دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: به دنبال ایجاد یک شبکه مدیریتی برای باشگاه‌های مقاومت در سراسر کشور هستیم و از این پس جوانان ورزشکار بسیجی را تحت عنوان سرباز قهرمان جذب خواهیم کرد.

رئیس سازمان ورزش بسیج تاکید کرد: با کمک استان‌ها می‌توانیم در سطوح عالی رشته‌های مختلف تیم‌داری کنیم و از این جهت با هیج محدودیتی در خصوص فضا و امکانات ورزشی روبرو نیستیم.

تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزشی بسیج استان پایان بخش این نشست بود. این المپیاد ورزشی با حضور ۴۷۶ ورزشکار در ۲۰ رشته ورزشی برگزار شد و ۲۷ داور به امر قضاوت در این رقابت‌ها کمک کردند.

منبع:ایسنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..