در پی درگذشت آیت الله مصباح.

پیام‌های تسلیت فرمانده سپاه الغدیر و مدیر حوزه علمیه استان یزد

در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی فرمانده سپاه الغدیر و مدیر حوزه علمیه استان یزد پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

به گزارش یزدی نیوز در بخشی از پیام تسلیت سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پی رحلت آیت الله العظمی علامه محمد تقی مصباح یزدی آمده است:

در دهه بصیرت، میثاق با ولایت و شب شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ایران اسلامی بار دیگر در سوگ فقیه انقلابی، فیلسوف مجاهد، عمار ولایت، آیت الله العظمی علامه محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) نشست.

اینجانب این ضایعه بزرگ را محضر حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام عزه)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت معظم ایشان، اساتید، طلاب، شاگردان، بسیجیان و مردم عزیز استان یزد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بیت معظم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد نیز در پیامی درگذشت عالم مجاهد و پارسا و معلم انقلابی حضرت آیت الله علامه محمد تقی مصباح یزدی رضوان الله علیه را تسلیت گفت.

در بخش از این پیام آمده: این عالم فقیه، فیلسوف و متفکر از مبارزان غیور انقلاب و از یاوران و مدافعان خستگی ناپذیر امام و رهبری بود و درعرصه‌های علمی و فقهی نقش‌آفرین بود.

عمر با برکت این عمار انقلاب منشأ خدمات علمی و دینی ارزنده یی بود که برجسته‌ترین آن تاسیس موسسه امام خمینی (ره) و تربیت هزاران شاگرد می‌باشد.

عزیزی شهردار یزد هم در پیامی درگذشت آیت الله آقای حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.در این پیام آمده است:رحلت عالم ملکوتی، فقیه بصیر و فیلسوف مجاهد مرحوم علامه آیت الله آقای حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی «قدس سره» عضو مجلس خبرگان رهبری موجب کمال تأثر و تأسف گردید.

اینجانب ارتحال این عالم جلیل القدر و اسوه جهاد، تقوی، صبر و علم که برخاسته از شهر دارالعباده یزد بود را محضر مبارک حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم روح و رضوان الهی و برای بازماندگان و علاقمندان ایشان صبر و اجر و توفیق ادامه راه این شخصیت انقلابی و با بصیرت را مسئلت دارم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..