آیت‌الله مدرسی: مظلومیت و شجاعت بارزترین ویژگی‌های مشترک سردار سلیمانی و آیت‌الله مصباح‌یزدی بود‌

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: شهید سلیمانی تا آخرین لحظه عمر از مرزهای جغرافیایی و آیت‌الله مصباح یزدی از مرزهای تئوریک ارزش‌های انقلاب اسلامی حراست می‌کردند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی در اولین یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان ارشد استان در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان برگزار شد، ضمن تسلیت ارتحال علامه مصباح یزدی، اظهار داشت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی مرزبان تئوریک نظام انقلاب اسلامی بود که نقش مهمی در تبیین شرایط سیاسی روز ایفا کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی و مرحوم مصباح نقاط مشترک زیادی دارند، افزود: مقام معظم رهبری سردار سلیمانی را مکتبی و انقلابی دانستند و همین جمله در مورد آیت الله مصباح هم صدق می‌کند و او مجموعه‌ای از آموزه‌های دینی و مدرسه‌ای از معرفت بود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ولایت‌مداری بی‌چون‌وچرا را از دیگر خصوصیات مشترک سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی دانست و ابراز کرد: اگر انسان مقام ولایت‌مداری خود را تقویت کند، اخلاص وی افزایش می‌یابد و ارزشمندتر می‌شود.

آیت الله مدرسی شجاعت، فداکاری و مهربانی و کارآمدی سردار سلیمانی را ناشی از ولایت‌مداری او عنوان و تصریح کرد: مظلومیت و شجاعت بی‌نظیر در میادین مختلف پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از بارزترین ویژگی‌های مشترک بین سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی است.

وی با بیان این‌که ثبات قدم یکی از مهمترین اصول ولایت‌مداری است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی تا آخرین لحظه عمر بابرکت خود از مرزهای جغرافیایی و آیت الله مصباح یزدی از مرزهای تئوریک ارزش‌های انقلاب اسلامی حراست می‌کردند و این بارزترین نماد ثبات قدم در ولایت‌مداری است.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..