رئیس کل دادگستری استان یزد:

صنایع پاک در مناطق ییلاقی یزد راه‌اندازی شود

رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم توجه جدی به زیست‌بوم روستاهای استان یزد تاکید کرد و گفت: توسعه مناطق روستایی باید همراه با حفظ محیط زیست و زیست بوم روستا باشد.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری  در بازدید از دو واحد صنعتی در مناطق ییلاقی شهرستان تفت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید اظهار داشت: حمایت از فعالان عرصه تولید از سیاست‌های اصلی دستگاه قضا در مناطق مختلف به ویژه در مناطق کم برخوردار است.

وی بر لزوم توجه مسئولان به بحث اشتغال در مناطق روستایی تاکید کرد و افزود: باید با توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی به دنبال حفظ جمعیت موجود در گام اول و در ادامه مهاجرت معکوس به مناطق روستایی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: البته باید در توسعه صنعتی مناطق روستایی به بحث حفظ محیط زیست و زیست بوم این مناطق توجه جدی داشت.

دهشیری همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهر نیر در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه صنعتی گفت: جوانان کارآفرین این شهر توانسته اند با سرمایه گذاری و استفاده از نیروهای بومی نقش موثری را در آبادانی منطقه خود و رونق چرخه تولید در کشور ایفا کنند.

وی بر لزوم توسعه صنایع پاک در مناطق ییلاقی تاکید کرد و افزود: باید با شناخت ظرفیت های موجود در مناطق مختلف نسبت به ایجاد اشتغال پایدار در آن برنامه ریزی کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به ظرفیت های طبیعی و بومی در مناطق روستایی استان تصریح کرد: می توان از این ظرفیت عظیم در راستای توسعه صنعت گردشگری استان و ایجاد اشتغال بهره برد.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اعضای ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..