برای سومین سال متوالی جمعیت هلال احمر شهرستان تفت برگزار کرد :

جشن اختتامیه طرح امداد و نجات نوروزه ۹۵شهرستان تفت

باحضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و فرماندار شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان ، جشن پایان اختتامیه طرح امداد و نجات نوروزی 95 در محل رستوران باغ مرغ طلایی شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جشن اختتامیه طرح امداد و نجات نوروزی ۹۵ با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ، فرماندار شهرستان ، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان یزد ، معاونت اداری وپشتیبانی ومعاونت امور جوانان هلال احمر استان ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ، رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان تفت و با حضور بیش از ۵۰ نجاتگر پست امداد و نجات جاده ای جاوید الاثر متوسلیان تفت در محل رستوران باغ مرغ طلایی باغشهر تفت برگزار شد .

در ابتدای این مراسم جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ضمن خوش آمدگویی به همه مسئولین استان و شهرستان و تشکراز آنان و همچنین تقدیر و تشکر ویژه از نجاتگران هلال احمر شهرستان در نوروز ۹۵، گزارشی از طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر شهرستان را ارائه نمود .

محمود زارع فرماندار شهرستان تفت در ادامه مراسم در حضور نجاتگران هلال احمر شهرستان اظهار داشت : در ابتدای سال و در روز اول سال و لحظه تحویل سال با اولین کسانی که برخورد داشتم اعضای هلال احمر در ایستگاه ها نوروزی بود که خدمات انها در این ایام ستودنی است .

زارع با مثبت ارزیابی کردن هماهنگی به عمل آمده بین ارگان‌های دخیل در امر امدادرسانی گفت: تعامل خوبی بین دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات به مسافران نوروزی از جمله پلیس راه، اورژانس و هلال‌ احمر برقرار است که انشالله با تعامل خوب ارگانهای امدادی شهرستان شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات در سطح شهرستان و محورهای موصلاتی شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان تفت در پایان صحبتهای خود با عنوان داشتن توان علمی و عملی نیروهای امداد و نجات باعث ایجاد سرعت جهت کمک حادثه دیدگان است گفت : از کلیه شما امدادگران ونجاتگران هلال احمر شهرستان که همیشه در صحنه بوده که خالصانه در راستای ارائه خدمات به همنوعان تلاش می کنید تقدیر و تشکر می نمایم.

 

دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز ضمن تشکر و قدردانی از امدادگران و نجاتگران اظهار داشت : با توجه به پایان طرح نوروزی و تشکر و قدردانی ویژه از شما امدادگران و نجاتگران که با حضور پرشور و فعال در جاده ها توانستید به بهترین نحو ممکن امدادرسانی و آرامش را به مردم برسانید که حقیقتا شما امدادگران و نجاتگران هلال احمر بازوان توامند هلال احمر هستید..

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان گفت : به نوبه خود از زحمات همه شما که نوروز خود را با ما بودید صمیمانه سپاسگزارم و بهترینها را برای همه شما امدادگران و نجاتگران عزیز آرزومندم و ان شالله سالی سرشار از موفقیت را داشته باشید.

در ادامه برنامه نیز لوح تقدیر و هدیه ای از طرف نجاتگران هلال احمر شهرستان تفت  به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان توسط رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان یزد و فرماندار شهرستان به ایشان به پاس زحمات فراوان در هلال احمر و همراه بودن و یار همیشگی امدادگران و نجاتگران در تمام لحظه ها اهدا شد.

در پایان برنامه بریدن کیک جشن اختتامیه که بصورت ویژه و مزین به عکس خودرو نجات بود توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان،فرماندار و رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان صورت گرفت و عکس یادگاری و دسته جمعی با نجاتگران پایان بخش این برنامه بود. 

بخش نظردهی بسته شده است..