فرماندار بافق:

شکوفایی استعدادهای هنری از اولویت های دولت تدبیر و امید است

no-thumbs

فرماندار بافق، علم و دانش و توجه به تعلیم و تربیت را ضرورت جامعه خواند و گفت: علم آموزی و شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی یکی از مهمترین اولویت ها و سیاست های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش یزدی نیوز سید مهدی طلایی مقدم در آیین تجلیل از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر برتر مسابقات فرهنگی هنری شهرستان که با حضور فرهنگیان و جمعی از مسئولان محلی در محل کانون شهید باهنر این شهر برگزار شد اظهار کرد: کسب رتبه برتر مسابقات فرهنگی هنری توسط این دانش آموزان افتخار شهرستان بافق است و این عزیزان باید با تلاش بیشتر، خود را برای مسوولیت پذیری آینده و اداره کشور اسلامی ایران آماده کنند.
فرماندار بافق گفت: این دانش آموزان با سعی و کوشش خویش موفق به احراز رتبه برتر این مسابقات شده و توانستند آینده ای روشن برای خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.
وی همچنین ضمن قدردرانی از زحمات و تلاشهای معلمان و مربیان مدارس و متولیان برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری افزود: مدیران آموزش و پرورش مسوولیت سنگین و حساسی را در جامعه بر عهده دارنذ و نهاد آموزش و پرورش به مانند یک کارخانه انسان سازی عمل می کند.
طلایی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بافق اشاره و بر ضرورت حضور پرشور رای اولی ها و تشویق سایرین از سوی دانش آموزان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در دهم اردیبهشت تاکید کرد.
مدیر آموزش و پرورش بافق نیز در این مراسم گفت : مسابقات فرهنگی و هنری در سال گذشته در بیش از ۳۰رشته در مدارس بافق برگزار شد .
علی اصغر رنجبر افزود: این مسابقات در رشته های حفظ و قرائت قرآن،مفاهیم و تفسیر قرآن مجید، رشته های هنری چون خط و سرود و محتوای الکترونیک و … انجام شد.
رنجبر با اشاره به رتبه های کشوری دانش آموزان بافقی در این زمینه بیان داشت: برگزیدگان مرحله شهرستانی با حضور در مسابقات فرهنگی و هنری استان یزد در صورت کسب رتبه برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.
اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
بیش از هفت هزار دانش آموز بافقی در حدود ۸۰ آموزشگاه این شهرستان به تحصیل اشتغال دارند.
به گزارش ایرنا، بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلو متری جنوبشرقی شهر یزد قرار دارد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..