رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شهادت سردار سلیمانی سند گویای شکست آمریکاست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی نتوانستند در هیچ صحنه ای به پیروزی دست پیدا کنند و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سند گویای شکست آمریکایی‌هاست.

به گزارش یزدی نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۶۵۰ شهید دارالعباده یزد در ورزشگاه شهید نصیری یزد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یک اتفاق نادر و یک حادثه باورنکردنی بود و گرچه در مبارزات چند صد ساله تشیع به ویژه مبارزاتی که در دوران مرجعیت امام راحل اتفاق افتاد، مبارزان این راه سختی‌های بسیاری متحمل شدند اما پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی حادثه بزرگی بود.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی یک سرآغاز در تاریخ بشریت است و بی تردید از لحظه ای که انقلاب پیروز شد، مسیر تاریخ بشریت تغییر کرد و نظام سلطه اولین شکست بزرگ و راهبردی را متحمل شد.

سلیمانی با اشاره به فشارهایی که علیه انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب آغاز شد، افزود: دشمنان از هر روزنه ای استفاده کرده و علیه ملت ایران و ملت‌هایی که با انقلاب اسلامی همراه شده بودند، دست به جنایت و خیانت زدند و امروز شاهدیم که این مسیر از سوی نظام سلطه ادامه دارد اما در این مواجهه همواره پیروزی از اردوگاه نظام اسلامی بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکایی‌ها در مقابل انقلاب اسلامی نتوانستند در هیچ صحنه ای به پیروزی دست پیدا کنند و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سند گویای شکست آمریکایی‌هاست.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی برای استقرار صلح و عدالت و دفع شر اشرار و انسان‌های وحشی که کل منطقه مرکزی جهان اسلام را هدف گرفته بودند وارد نبرد شد و او زمانی وارد عراق شد که داعش در فرودگاه بغداد حضور پیدا کرده بود و اماکن متبرکه جهان اسلام در کشور عراق تهدید شده بود وگرنه سردار سلیمانی به دنبال جنگ نبود.

سلیمانی با اشاره به جنایاتی که داعش در سامرا کرد، گفت: آیا با این جنایات، بزرگانی همچون سپهبد شهید سلیمانی رسالتی در برابر آنها نداشتند؟

وی ادامه داد: سردار سلیمانی به دعوت کشور عراق در این کشور حضور یافت و سوریه نیز چون در محور مقاومت قرار داشت و محل رساندن پشتیبانی ها به مردم مظلوم فلسطین و مردم مظلوم لبنان بود، مورد هدف واقع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: مردم مظلوم فلسطین همچنان گرفتار ظلم و غارتگری صهیونیست‌ها هستند اما امیدی که با پیروزی انقلاب اسلامی در میان این مردم جوانه زده بود، کم کم به خاموشی می گرایید و در سوریه نیز ۸۰ درصد خاک و ارتش سوریه در دست داعش بود و در دمشق فقط منطقه حکومتی در اختیار حکومت سوریه بود و حاج قاسم سلیمانی در سوریه حضور پیدا کرد و با تشکیل بسیج مردمی و به کار گیری نیروهای این کشور و تشکیل بسیج مردمی در عراق، شر یک فتنه بزرگ را از جهان اسلام دفع کرد.

سلیمانی ادامه داد: فتنه داعش یک فتنه بزرگ و یک حیله بسیار مرموزانه از سوی دشمنان در لباس اسلام بود، فتنه ای شهرهای بسیاری را در عراق و سوریه گاه تا دو سال در محاصره قرار داده بود و حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت خود این مناطق را به مناطقی آرام تبدیل کرد.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی یک مصلح بزرگ جهانی و ناجی مسلمانان منطقه بود و با روحیه انقلابی و تفکر بسیجی مسیر فتنه‌های دشمنان را به سمت خودشان تغییر داد.

سلیمانی اظهار داشت: ما امروز ملت قدرتمند به برکت خون شهدا هستیم؛ یکی از مولفه های اصلی قدرت، قدرت معنوی و فرهنگی است و آنچه از زلال عاشورا می جوشد و در دل ملت ایران جاری و ساری است و در هیچ ملت دیگری به این شکل و با این وسعت و عمق وجود ندارد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..