جهاددانشگاهی یزد آموزش‌های خود را با تخفیف به کادر درمان ارائه می‌کند

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی یزد گفت: به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت استان یزد در ایام کرونایی، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت این سازمان با تخفیفات خاص ویژه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های استان و همچنین خانواده آنها ارائه خواهد شد.

«احمد افروزیان» در این باره گفت: پزشکان و پرستاران به عنون اولین افراد حاضر در صف مقابله با کرونا در کنار سایر کادر درمانی و سلامت بیمارستان ها تلاش‌های زیادی در درمان و کنترل بیماری و مدیریت وضعیت بحرانی کرونا داشتند و ما در جهاددانشگاهی قدردان رشادت ها، فداکاری و تلاش‌های کادر درمان هستیم.

وی افزود: پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان یزد از تخفیف ۵۰ درصدی شهریه دوره های آموزش کوتاه مدت شامل آموزش زبان های خارجی، علوم کامپیوتر، علوم انسانی، حسابداری و مدیریت، کشاورزی، هنر و معماری، پزشکی و فنی و مهندسی در ترم زمستان ۹۹ برخوردار خواهند شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یزد با توجه به رسالتی که دارد از مراکز پیشگام در ارائه آموزش‌های مجازی و آنلاین است، این سازمان با راه اندازی و توسعه شبکه آموزش غیرحضوری و بهره مندی از اساتید ممتاز و محتوای آموزشی استاندارد، دوره های آموزشی را با کیفیت بالا ارائه می نماید.

افروزیان در پایان نیز اطلاعات تماس با مراکز آموزشی فعال جهاددانشگاهی در استان جهت مراجعه و ثبت نام علاقمندان را شامل یزد – صفائیه، میدان عالم، بلوار شهدای گمنام تلفن: ۳۸۳۰۳۴۵۲-۰۳۵، یزد – امامشهر، ابتدای ۵۲ متری تلفن: ۳۵۲۶۱۴۵۲-۳۵۲۶۱۴۵۱-۰۳۵، یزد – آزادشهر، فلکه سوم تلفن: ۳۷۲۱۱۵۰۶-۳۷۲۲۶۵۵۵-۰۳۵ اعلام کرد و افزود: ساعات کاری این مراکز ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..