رئیس اتاق بازرگانی یزد:

حمایت از گردشگری کاملا در چارچوب مسئولیت اجتماعی است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد حمایت از صنعت گردشگری از سوی صنایع و معادن را کاملاً در چارچوب مسئولیت اجتماعی آنها خواند.

«محمدرضا قمی»  ضمن تاکید بر این که گردشگری یکی از صنایع اصلی در استان یزد است، اظهار کرد: این صنعت به طور مستقیم به رفاهیات مردم وابسته است و ارتقای آن منجر به ارتقای رفاه جامعه خصوصا بخش خدمات و کسبه می‎شود.

وی با بیان این که صنایع و معادن یزد مکلف به حمایت از گردشگری نیستند، گفت: شاید وظیفه‌ای در این خصوص تعریف نشده باشد اما مسئولیت اجتماعی ایجاب می‌کند که صنایع و معادن گردشگری را مورد حمایت قرار دهند چرا که گردشگری علاوه بر بعد اقتصادی، مستقیما با نشاط اجتماعی نیز ارتباط دارد.

قمی با تاکید بر این که حمایت از گردشگری در قالب برگزاری تورهای گردشگری معدن و صنعت می‌تواند یک مسئولیت اجتماعی باشد، تصریح کرد: همان قدر که ساخت یک مدرسه، مسجد، حسینیه و بیمارستان و زیرساخت‌های مشابه آن زیبا و موثر است، با تقویت گردشگری می‌توان زیرساخت‌های این حوزه را ارتقا داده و برای افراد زیادی اشتغالزایی کرد.

رئیس اتاق بازرگانی یزد با بیان این که مسئولیت اجتماعی می‌تواند در قالب هر خدمتی به جامعه تعریف شود، ارتقای گردشگری را کاملا در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی اعلام کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..