واحدهای صنفی مهریز زیر ذره‌بین بازرسان

به منظور بررسی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از گرانفروشی و احتکار در سطح شهرستان مهریز گشت مشترک بازرسان بازار در شهرستان انجام می‌شود.

دکتر «علیرضا پورمازار» سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز در این باره گفت: بازرسان بهداشت و فرمانداری و اتاق اصناف با مراجعه به واحدهای صنفی سطح شهر مهریز، وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: تلاش ما بر این است که تخلفات و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی را کاهش دهیم چرا که حفظ سلامت عمومی از مهمترین اولویت‌هاست و در همین راستا نیز اعمال محدودیت فعالیت برای صنوف در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا صورت می‌گیرد.

«علیرضا مرادیان» معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار مهریز نیز در این باره گفت: هدف از بازرسی‌های انجام شده، ایجاد ثبات و یکنواختی در بازار مهریز و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستا مهریز، مرادیان همچنین خاطرنشان کرد: به همین دلیل نیز به دنبال تشکیل پرونده برای متخلفان نیستیم و بیشتر تلاش می‌کنیم با تذکر و نظارت مستمر و دائمی بر اصناف، قیمت‌ها و بازار را کنترل کنیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..