مدیرکل بنیاد شهید استان یزد:

شهدا رمز موفقیت جمهوری اسلامی هستند

no-thumbs

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان یزد گفت: شهدا رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عبادت محسوب می شود.

به گزارش یزدی نیوز احمد ابراهیمی روز پنجشنبه در سفر به بافق، رسیدگی به مشکلات و مسائل مربوط به خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان را هدف از این سفر برشمرد و گفت: رسیدگی به امور این قشر از جامعه جز وظیفه ذاتی این مجموعه و باعث افتخار است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تقدیر از همت فرماندار و توجه ویژه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در خصوص ساماندهی گلزار شهدا و احداث ساختمان اداری بنیاد شهید خواستار تامین اعتبار شد.
ابراهیمی همچنین با اهدا لوح سپاس از خدمات و تلاشهای فرماندار بافق در امر توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و پیگیری و پیشبرد برنامه های این بنیاد تقدیر کرد.
در این جلسه فرماندار بافق هم با بیان اینکه امنیت و صلابت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره ایستادگی، جانفشانی و فداکاری های شهدا ، جانبازان و ایثارگران است ،اظهار کرد: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران جزء افتخارات همه ایرانیان است و امیواریم بتوانیم در این راستا خدمت کنیم.
سید مهدی طلایی مقدم در خصوص احداث ساختمان جدید بنیاد شهید، بهسازی و ساماندهی گلزار شهدای شهرستان بافق ضمن اعلام آمادگی مساعدت لازم برای تخصیص اعتبار را در اولویت برنامه های فرمانداری عنوان کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق نیز در این نشست در رابطه با آمار وضعیت ساماندهی گلزارهای شهدا در این شهرستان تا پایان سال ۹۴، گفت: از ۳۰ گلزار شهدای شهرستان تاکنون کار ساماندهی ۱۱ گلزار با هدف ماندگاری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به پایان رسیده است.
محمد رضا دهقانزاده با اشاره به اینکه سال گذشته کار ساماندهی ۱۲ گلزار دیگر در شهرستان شروع شده است، افزود: در سال ۹۴ تعداد پنج گلزار ساماندهی شده و هفت گلزار باقی مانده در حال کار می باشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق خاطرنشان کرد : برای اتمام کار ساماندهی گلزار های باقی مانده به اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیاز داریم که امیدواریم امسال بتوانیم با جذب اعتبار این مهم صورت گیرد.
شهرستان بافق ۲۵۳ شهید، افزون بر ۴۳۰ جانباز و بالغ بر ۸۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
از تعداد جانبازان هفت نفر بالای ۷۰ درصد جانبازی دارند و بقیه زیر ۴۰ درصد هستند.
به گزارش ایرنا، بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلو متری جنوبشرقی یزد قرار دارد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..