تقلیل برخی محدودیت‌های کرونایی در یزد

ستاد استانی مقابله با کرونا در راستای اجرای طرح جامع محدودیت‌های هوشمند و مصوبات ستاد ملی و نظر به کاهش بیماری، محدودیت‌های جدید کرونایی در استان یزد را برای هفته جاری اعلام کرد.

براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد از روز شنبه پنجم دی ماه تا روز جمعه یازدهم دیماه، همه اصناف و کسبه به صورت یکنواخت و یکسان در سطح شهرستان‌های استان تا ساعت ۲۰:۳۰ با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

همچنین مصوب شد تا برگزاری جلسات اداری در فضای سربسته حداکثر تا سقف ۳۰ نفر با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی، صورت می پذیرد ولی همانند روال هفته‌های قبل، تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح ممنوع است.

طبق اطلاعیه شماره ۹۷ ستاد استانی مقابله با کرونا، آموزش حضوری مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و حوزه های علمیه همچنان تعطیل است.

این در حالیست که در یک هفته اخیر آمار فوتی بیماران مبتلا به کرونا در استان تک رقمی شده و روند کاهشی تعداد بستری‌ها در حال کند شدن است به طوری که در هفته جاری ۱۵۶ بیمار مبتلای قطعی در استان شناسایی شدند و متاسفانه ۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا نیز جان خود را از دست دادند که دو نفر آنها مربوط به شبانه روز گذشته بوده است.

در حال حاضر ۲۰۶بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..