فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

یادواره سردار سلیمانی در یزد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری یادواره شهید سلیمانی و هزار و ۶۵۰ شهید شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار رضا پورشمسی، در نشست راهبردی سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: امسال دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید دارالعباده و دارالعلم است و یادواره‌های شهرستانی در حال حاضر در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: سه‌شنبه هفته جاری، یادواره سردار سرافراز اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هزار و ۶۵۰ شهید شهرستان یزد در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: همراه با این یادواره، ۴ هزار بسته معیشتی، ۱۱۰ سری جهیزیه، ۴۰۰ ذبح قربانی و تحت پوشش قرار گرفتن هزار و ۶۵۰ یتیم استان یزد انجام می‌شود.

پورشمسی بیان کرد: امسال همچنین در قالب کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد، مسئولان استان با تمام این خانواده‌های شهدا دیدار و از آنها دلجویی می کنند.

وی ادامه داد: هفته گذشته از خانواده ۷۵۰ شهید استان یزد سرکشی و دیدار و دلجویی صورت گرفت و دیدار با بقیه خانواده‌های شهدا هم این هفته انجام می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: برای کنگره امسال ۴۰ برنامه شاخص و ویژه در نظر گرفته شده و تمام این برنامه ها در حال انجام است و با کمک کمیته امداد و استانداری و دیگر نهادها این اقدام در حال انجام است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..