راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در خاتم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، حسین نوید راه اندازی این بانک امانات را با هدف ترویج فرهنگ خیریه بین اقشار جامعه و همچنین شناسایی، ساماندهی و افزایش سطح مشارکت مردم و خیران عنوان کرد و گفت: این بانک امانات از درد آسیب دیدگان کاسته و به بهبود و سلامت بیماران نیازمند کمک می‌کند.

وی افزود: در این طرح، تجهیزات و کالا‌های پزشکی همانند تخت بیمار، واکر، ویلچر، عصا، دستگاه ساکشن، کپسول اکسیژن، مانومتر، دستگاه اکسیژن ساز و دیگر ملزومات و تجهیزات از افراد خیر جمع آوری می‌شود و پس از شماره گذاری به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند قرار خواهد گرفت.

 

رئیس هلال احمر خاتم اظهار داشت: مردم نوع دوست شهرستان می‌توانند کالا‌هایی پزشکی که در منزل بدون استفاده مانده را به این مرکز تحویل داده و با این کار به یاری بیماران نیازمند بشتابند. خیران هم می‌توانند به صورت نقدی و یا با خرید چنین تجهیزات و کالاهایی، در این طرح مشارکت کنند.

 

نوید ادامه داد: برای راه انداری بانک امانات تجهیزات پزشکی در خاتم از سوی معاون داوطلبان هلال احمر استان دو دستگاه پالس اکسی متر، کپسول اکسیژن و مانومتر تخصیص داده شده است که امیدواریم با مشارکت خیرین تجهیزات مورد نیاز بیماران شهرستان در این بانک تامین شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..