در راستای اجرای طرح آجر به آجر؛

عملیات اجرایی ۷ پروژه آموزشی در اشکذر آغاز شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد از آغاز عملیات اجرایی هفت پروژه آموزشی در منطقه اشکذر در قالب اجرای طرح آجر به آجر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، جواد ذاکر  در مراسم کلنگ زنی پروژه های آموزشی شهرستان اشکذر به همت خیران و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد، اظهار داشت: ساخت مدرسه و شاد کردن دل کودکانی که آینده سازان مملکت اسلامی ما خواهند شد، از کارهای نیک و خداپسندی است که در آموزه های دینی به آن سفارش شده است.

وی تصریح کرد: ساخت هر مدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.

ذاکر با اشاره به هفت پروژه ای که در اشکذر احداث می شود، افزود: آموزشگاه ۹ کلاسه پورهاشمی با زیر بنای ۱۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۱ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش سید ولی پورهاشمی، آموزشگاه شش کلاسه امام حسن مجتبی با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۴ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش زهرا سادات انصاری، هنرستان ۹ کلاسه امام رضا با زیربنای ۱۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۱ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش محمد کاظم ابراهیمی صدرآبادی و پروژه خیری ارگ آموزشی حسین خلیلی با زیربنای ۱۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۳ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش حسین خلیلی مجومرد از جمله این پروژه هاست.

وی، آموزشگاه متوسطه اول ۱۲ کلاسه با زیر بنای ۲ هزار مترمربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش علی‌محمد ملک ثابت، آموزشگاه شش کلاسه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۴ میلیارد ریال با مشارکت پرشین کاشی ایرانیان، آموزشگاه ابتدایی شش کلاسه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۴ میلیارد ریال با مشارکت کاشی ارگ و کاشی نفیس و چمن مصنوعی دانش آموزی شهرستان اشکذر با زیربنای هزار مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش حسین خادمی مجومرد را از دیگر پروژه هایی برشمرد که کار احداث آن آغاز شده است.

در این مراسم که استاندار یزد، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس و مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد حضور داشتند، کلنگ هفت پروژه آموزشی در اشکذر به زمین زده شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..