۴۰۰۰ مقاله دانش‌آموزی با موضوع شهدا در یزد نگارش شد

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد گفت: چهار هزار مقاله دانش‌آموزی به نیت ۴۰۰۰ شهید استان نگارش می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، حجت‌الاسلام حمید قطبی در مراسم رونمایی از ۴۰۰۰ مقاله دانش‌آموزی زیر نظر کمیته ارتباطات و رسانه با اشاره به اهمیت نشر سیره شهدا در بین قشر جوان جامعه اظهار داشت: به دنبال برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد چهار هزار مقاله دانش‌آموزی با موضوع شهید نگارش می‌شود.

وی هدف از نگارش مقاله با موضوع شهید را آشنایی دانش‌آموزان با شهدا دانست و افزود: هر دانش‌آموز یک شهید را انتخاب و با بررسی زندگی‌نامه آنها مقاله خود را نوشته و در مراحل بعدی زندگی خود با آن شهید در ارتباط خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد گفت: جزئیات این طرح و اسامی شهدا به نواحی آموزش پرورش استان و شهرستان‌ها ارسال شده است و دانش‌آموزان تا دهم بهمن ماه فرصت دارند تا مقاله خود را به معاونان پرورشی خود تحویل دهند.

قطبی ادامه داد: مقالات پس از جمع‌آوری تا دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری جمع‌بندی شده و به صورت یک کتابچه تدوین و به کنگره ملی شهدای استان تقدیم می‌شود.

این طرح یکی از طرح‌های چهل‌گانه دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد است که با حضور فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان و مدیرکل آموزش و پرورش رونمایی شد.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..