کمبود پزشک متخصص در بافق

فرماندار بافق گفت: هر پزشکی که از سراسر ایران برای خدمت در پلی کلینیک بافق اعلام آمادگی کند، از برخی مزایا نظیر تامین مسکن برخوردار خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز، سید مهدی طلایی مقدم در بازدید از پلی کلینیک بافق، با قدردانی از خدمات و زحمات پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی بر گسترش خدمات درمانی تامین اجتماعی با توجه به جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ظرفیت‌های موجود شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: برای تقویت و توسعه خدمات تامین اجتماعی و خدمت رسانی به کارگران و همشهریان بافقی، تمام تلاش خود را برای مرتفع کردن مشکلات و کمبود‌های پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق بکار می‌گیریم.

 

فرماندار بافق درباره مشکل کمبود پزشک متخصص در این مرکز ادامه داد: هر پزشک متخصص از سراسر ایران که برای خدمت در این مرکز درمانی اعلام آمادگی کند علاوه بر مزایای تامین اجتماعی، مزایای دیگری از جمله تامین مسکن و … را برای او مهیا می‌کنیم.

 

مدیر پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق هم با اشاره به وضعیت کادر و واحد‌های درمانی ارائه خدمت در این مرکز، گفت: این مرکز با ۳۴ نیروی کادر از جمله چهار پزشک، یک پزشک متخصص اطفال، پنج نفر بهیار و پرستار و مابقی در قسمت‌های مختلف اداری و مالی، درمانی و پاراکلینیکی آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان و دیگر شهروندان هستند.

دکتر محمد حیدری از کمبود پزشکان متخصص و کادر درمان و کمبود برخی تجهیزات و لوازم درمانی به عنوان مهمترین مشکلات این مرکز یاد کرد و خواستار توجه مسئولان استان و شهرستان به این موضوع شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..