افتتاح ۳ طرح عمرانی زندان اردکان با حضور معاون زندان‌های کشور

معاون توسعه منابع انسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیت کشور در حاشیه بازدید از زندان شهرستان اردکان، سه طرح مهم عمرانی در این زندان را افتتاح کرد.

در این مراسم که با حضور «علیرضا بابایی» معاون سازمان زندان‌ها، «رضا ذوالفعلی‌نژاد» مدیر کل سابق و «حسین سبزواری» سرپرست جدید و جمعی از مسئولین زندان‌های استان یزد برگزار شد، سه طرح عمرانی زندان اردکان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

طرح‌های عمرانی ساختمان ملاقات خصوصی مددجویان با مساحتی بالغ بر ۳۵۰ مترمربع و چهار واحد مجزا با تجهیزات کامل، ساختمان بهداشت و درمان با مساحت ۲۱۳ متر به صورت واحدهای تخصصی و اندرزگاه مراقبت و سلامت مددجویان با مساحت ۶۰۰ متر که در زمان تصدی «رضا ذوالفعلی نژاد» به عنوان مدیر کل زندان‌های استان یزد، کلنگ زنی و آماده بهره برداری شده بود، دراین مراسم رسماً افتتاح شد.

«علیرضا بابایی» معاون سازمان زندانهای کشور در این مراسم با توجه به زمان، نوع مصالح وخروجی زیبای طرح‌های ذکر شده، این مدیریت را حاصل تلاش شبانه روزی و جهادی مدیر کل استان و مجموعه زندان شهرستان اردکان برشمرد.

وی افزود: تعامل زندان اردکان با خیرین نسبت به جذب ۱۰۰ درصدی هزینه‌ها و این که این ساخت و سازها در زندان اردکان کاملا هدفمند و در راستای نیاز به فضاهای زندانبانی انجام شده است، قابل توجه است.

بابایی در بازدید از این زندان با بررسی فعالیتهای فرهنگی و تربیتی، توجه ویژه به ایجاد بستر در اختیار گذاشتن الگوی شهدای انقلاب برای اصلاح وتربیت مددجویان را در قالب برپایی نمایشگاههای عکس و اتاق یادمان شهدا از نکات بارز و مثبت این زندان برشمرد.

وی با تأکید بر پرورش فعالیتهای مددکاری و همچنین تلاش مضاعف در جهت شکوفایی اشتغال ۱۰۰ درصدی دربین مددجویان،اشتغال مولد را اولویت اصلی سازمان زندانها در مبحث اصلاح و تربیت ذکر کرد.

به نقل از روابط عمومی زندان شهرستان اردکان، معاون سازمان زندانهای کشور افزود: با اجرای صحیح طرح پایش زندانیان و همچنین غربالگری آنان در دسته های مختلف و نیز دعوت از نیروهای جهادی و صنعتگر خارج از زندان، جهت همکاری در بحث اشتغال باید به گونه ای مورد توجه قرار گیرد که هر زندانی بتواند حداقل مبلغ مورد نیاز در جهت امرار معاش خود را از این طریق بدست بیاورد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..