بازرسی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از مرکز تعویض پلاک

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد به صورت نامحسوس و به‌ عنوان ارباب رجوع از مرکز تعویض پلاک یزد بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، مهدی تشکری  به عنوان ارباب رجوع از مرکز تعویض پلاک بازدید کرد و پای صحبت و گفت‌وگوی مراجعان نشست و جویای روند خدمت‌رسانی، عملکرد مأموران و پیگیری کار آن‌ها در این مرکز شد.

 

وی سپس با مدیر این مرکز تعویض پلاک دیدار کرد و نکاتی را درباره نحوه بهتر خدمت رسانی و افزایش تعداد نیرو و ایجاد تسهیلات بیشتر در جهت رفاه مراجعان متذکر شد.

 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در خصوص این بازدید گفت: مراجعان از نوبت دهی به صورت سیستمی و برخورد مأموران و پیگیری کارشان رضایت داشتند.

 

وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت جلوی یکی از غرفه‌ها که مسئولیت کنترل اسناد و مدارک را برعهده داشت بر اضافه کردن مأمور در این قسمت، الکترونیکی کردن ارسال مدارک و تأیید اصالت آن‌ها و تعبیه امکانات مناسب برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید شد.

 

تشکری، کاهش زمان تعیین اصالت خودرو‌هایی که شماره شاسی یا موتور آنها مخدوش و یا دستکوب بوده را یکی دیگر از خواسته‌های مراجعان این مرکز برشمرد و اظهار داشت: هر هفته دو روز مأمور آگاهی جهت بررسی اصالت در این مرکز حاضر می‌شد که به منظور تسریع در صدور پلاک مراجعان، مقرر شد به سه روز در هفته افزایش یابد.

 

وی به یکی دیگر از مشکلات شهروندان یزدی در تعویض پلاک اشاره کرد و گفت: برای نصب پلاک جدید روی خودروی بدون پلاک، در حال حاضر خودروی متقاضیان سه روز در محل تعویض پلاک یزد نگهداری می‌شود تا پلاک از تهران ارسال شود که گلایه مراجعان را به دنبال دارد، بنابراین لازم است نیروی انتظامی فکری برای این مسئله کند.

 

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد بازدید‌های غیرمترقبه را در برآورد دقیق از عملکرد بخش‌های دولتی، نظامی و انتظامی مؤثر دانست.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..