کشف ۹ دستگاه موتورسنگین قاچاق از یک انبار در یزد

no-thumbs

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان از کشف 9 دستگاه موتورسنگین قاچاق به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال در بازرسی از یک انبار در شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ "محمدرضا مزیدی" درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی باخبر شدند فردی اقدام به وارد و انبار کردن موتورسیکلت های سنگین غیرمجاز به صورت قاچاق به شهر یزد کرده است.
وی، ضمن اشاره به انجام کار اطلاعاتی پلیس و انجام تحقیقات لازم افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی انبار موردنظر نسبت به اخذ مجوز قضائی اقدام کردند.
مزیدی گفت: در بازرسی از این انبار، ۹ دستگاه موتورسیکلت سنگین و غیرمجاز شامل؛ سه دستگاه "یاماها ۷۵۰ سی سی"، پنج دستگاه "هوندا ۲۵۰ سی سی" و یکدستگاه "سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی" کشف و دو متهم نیز دستگیر شدند.
سرهنگ مزیدی ارزش برآورد شده این موتورسیکلت¬های قاچاق را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به گمرگ و تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت تردد موتورهای سنگین در سطح شهر و با توجه به اینکه این موتورسیکلت ها به صورت قاچاق وارد می شوند و موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم می¬کند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..