تصادف مرگبار با۳۰ کشته و زخمی در میبد

no-thumbs

تصادف مرگ‌بار و واژگونی سه دستگاه سواری در کمربندی غربی میبد منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر از اتباع افغان گردید.

به گزارش یزدی نیوز بر اثر این حادثه که ساعت ۴:۱۰ بامداد امروز پنجشنبه در کمربندی غربی میبد به وقوع پیوست، ۵ نفر کشته و بیش از ۲۴ نفر مصدوم شدند.

طبق خبرهای رسیده چند نفر نیز از صحنه حادثه متواری شده‌اند.

رییس اورژانس ۱۱۵ میبد دراین‌باره به خبرنگار نارین نیوز گفت: در همان لحظات اولیه وقوع حادثه تعداد ۵ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های مرکزی میبد، شماره ۲ میبد، اردکان، شمسی، اشکذر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز از مرکز استان به صحنه اعزام شدند.

وی افزود: عوامل امدادی هلال‌احمر آتش‌نشانی و پلیس نیز بلافاصله در محل حاضر شدند و مصدومان به بیمارستان‌های امام جعفر صادق (ع) میبد، ضیایی اردکان و شهید رهنمون یزد منتقل گردیدند.

رشیدی اظهار داشت: از نکات قابل‌توجه، حضور هماهنگ و سریع آمبولانس‌های ۱۱۵ و اتولانس اعزامی از ۴ شهرستان استان در امدادرسانی به آسیب دیدگان این سانحه دل‌خراش بود.

رییس اورژانس ۱۱۵ میبد بیان کرد: هماهنگی در حضور فوری عوامل دیگر امدادی در محل حادثه، قابل‌تحسین بود که به همین منظور ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از عوامل حاضر در این عملیات گروهی قدردانی نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..