امروز ۵ خودرو در محورهای استان یزد توقیف شد

no-thumbs

رئیس پلیس‌راه استان یزد با تاکید بر جدیت پلیس در برخورد با سرعت غیرمجاز در محورهای استان یزد گفت: امروز پنج خودرو در محورهای استان یزد به دلیل سرعت غیرمجاز توقیف شد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ احمد مظفری اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین عامل تصادفات در استان یزد، سرعت غیرمجاز است که تاکنون در محورهای استان حوادث بسیاری به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد پلیس در محورهای استان یزد با این تخلف جدی بوده است، افزود: از این پس برخورد پلیس در جاده‌های استان یزد بسیار جدی‌تر از قبل خواهد بود و هیچ‌ چشم‌پوشی از تخلف سرعت غیرمجاز و رفتارهای پرخطر نخواهد شد به نحوی که امروز پنج خودروی متخلف در محورهای استان یزد توقیف شدند و این روند با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

مظفری عنوان کرد: امیدواریم با نصب دوربین‌های بیشتر در محورهای استان یزد، بتوانیم نظارت بیشتری بر روی نحوه رانندگی در جاده‌ها داشته باشیم و این دوربین‌ها بتواند به عنوان یک عامل بازدارنده، مانع سرعت زیاد در جاده‌ها و بروز تصادفات و حوادث شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ دوربین ثبت تخلفات در جاده‌‌های استان یزد نصب شده و تخلفات رانندگان را ثبت می‌کند و پلیس نیز با ارسال عکس و برگه جریمه، نسبت به تخلفات به ویژه سرعت غیرمجاز هشدار می‌دهد که این خود عاملی بازدارنده است.

رئیس پلیس‌راه استان یزد با اشاره به اینکه یزد بیشترین ترددهای جاده‌ای را داراست و خودروهای سنگین بسیاری در محورهای مختلف این استان تردد می‌کنند،‌ افزود: با این وجود یزد کمترین حوادث را نسبت به سایر نقاط کشور دارد که امیدواریم دیگر شاهد بروز همین حوادث اندک نیز نباشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه راه و شهرسازی بتوانیم در ایجاد دوربین‌های ثبت تخلفات در جاده‌ها همچنین مشخص کردن نقاط حادثه‌خیز در محورهای مختلف به ویژه محورهای پرحادثه، از بروز تصادفات در استان جلوگیری کنیم.

مظفری ادامه داد: یزد در حوزه راه‌ها نیازمند توجه ویژه است زیرا یزد در واقع چهارراه مواصلاتی کشور به شمار می‌رود و خودروهای بسیاری از محورهای این استان عبور می‌کنند به ویژه اینکه بار خودروهای عبوری استان‌های جنوبی بیشتر بر عهده استان یزد است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..