جذب ۲۷ هزار مشترک گاز در استان یزد

no-thumbs

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: با جذب بیش از 27 هزار مشترک در سال 94 تعداد مشترکان جذب شده این شرکت به 370هزار و 380 نفر رسید.

به گزارش یزدی نیوز منوچهر فلاح گفت: در سال گذشته ۱۴هزار انشعاب گاز طبیعی در استان نصب شده که مجموع این انشعاب ها در استان یزد به ۲۰۲هزار و ۴۵۴ مورد افزایش یافته است.
وی افزود: با اضافه شدن این تعداد جذب و انشعاب گاز برای مشترکان در مجموع بیش از ۹۴ درصد جمعیت استان از نعمت گاز برخوردار شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به ۶۸۵ کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته در سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: با احداث هفت هزار و ۲۸۶ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان، این شرکت در حال حاضر به ۱۹ شهر و ۲۳۶ روستا خدمات گازرسانی ارائه کرده است.
این مسئول با اشاره به اثرات گازرسانی به واحدهای صنعتی در کاهش آلودگی محیط زیست افزود: در سال گذشته ۴۶۸ واحد صنعتی شامل گازرسانی به ۱۳۶ واحد صنعتی عمده و ۳۳۲ واحد صنعتی جزء در سطح استان انجام شده که بر این اساس تعداد واحدهای صنعتی متصل به گاز طبیعی در استان به ۵ هزار و ۳۹۰ واحد رسیده است.
فلاح اضافه کرد: همچنین بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ گلخانه و ۲۳۰ کوره آجرپزی گازدار شده که این امر نشانه سودآوری شرکت گاز استان در بحث جایگزینی گاز به عنوان یک سوخت پاک و ارزان است.
وی درادامه با اشاراه به برگزاری بیش از ۳۹ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی در توانمندسازی کارکنان و تجهیز منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه های شرکت و همچنین ارتقاء سطح آگاهی آنان بسیار مؤثر است.
به گزارش ایرنا،مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۱۱ نفر ساعت آموزش برای مدیران و ۲۸ هزار و ۵۳۶ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان برگزار شد.

بخش نظردهی بسته شده است..