فرماندار شهرستان تفت:

تعاونی های روستایی بازوان پرتوان تحقق اقتصاد مقاومتی

no-thumbs

فرماندار تفت، تعاونی های روستایی را بازوان پرتوان تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و نقش تعاونی ها را در کمک به تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تحول اقتصادی در روستاها تعیین کننده ارزیابی کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمود زارع رشکوییه روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با مدیر تعاون روستایی تفت با قدردانی از خدمات و تلاشهای دست اندرکاران تعاون روستایی ابراز امیدواری کرد: با تقویت وضعیت تعاونی ها، ضمن کمک به احیا و حراست از حیات روستایی در شهرستان، گام های بلندی در مسیر خوداتکایی و شکوفایی روستایی در سطح شهرستان برداشته شود.
فرماندار تفت با اشاره به نقش تعاونی ها در کمک به تجمیع سرمایه های خرد و افزایش توان تولید ملی اظهار داشت: تعاونی های روستایی از این رهگذر می توانند در کنار بخش خصوصی، بازوان پرتوان تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باشند.
به گفته زارع تعاونی های روستایی نیز باید در سال جاری با تلاشی مضاعف و برنامه ریزی دقیق نتایج ملموسی را در این عرصه ارائه نمایند.
وی شهرستان تفت را به دلیل برخورداری از روستاهای متعدد و بانشاط، مستعد رشد و شکوفایی چشمگیر در بخش تعاون روستایی عنوان کرد.
فرماندار تفت گفت: لازم است در این رابطه فرهنگسازی های لازم به عمل آید تا مردم عزیز روستایی با شناخت کافی از فواید و مزایای تعاونی‌ها، در مشارکت برای تشکیل آنها همت گمارند و زمینه آبادانی و رونق اقتصادی روزافزون مناطق روستایی را فراهم آورند.

بخش نظردهی بسته شده است..