اثر انگشت راز ۵۰ فقره سرقت را در یزد فاش کرد

فرمانده انتظامی اشکذر یزد گفت: سارق حرفه ای که با هویت جعلی در زندان یزد به سر می­برد توسط ماموران پلیس آگاهی این شهر شناسایی و به 50 فقره سرقت و زورگیری در شهر­های یزد، ملارد و فردیس اعتراف کرد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ حسین ثقفی افزود: چندی پیش خبر سرقت از یک منزل در این شهرستان دریافت شد و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل سرقت مراجعه و به بررسی صحنه و انگشت نگاری از وسایل منزل پرداختند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از اخذ استعلام در خصوص اثرانگشت به دست آمده به این نتیجه رسیدند که سارق این منزل به جرم سرقت توسط پلیس یزد دستگیر و روانه زندان شده است.
این مسئول ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی و انتقال متهم از ندامتگاه مرکزی یزد به این شهرستان گفت: متهم در بازجویی های ماموران پلیس آگاهی به سرقت در این شهرستان اعتراف کرد اما ماموران پلیس به بازجویی های فنی و پلیسی خود ادامه دادند.
ثقفی افزود: سارق که در برابر کارآگاهان زبده و با تجربه پلیس قرار گرفته بود به ناچار لب به اعتراف گشود و به هویت اصلی خود و اعمال مجرمانه در شهرهای ملارد و فردیس استان البرز نیز اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پلیس البرز بوده خاطر نشان کرد: این سارق ۲۹ ساله خود را با هویت جعلی 'شهاب' معرفی کرده بود.
فرمانده انتظامی اشکذر گفت: متهم در بازجویی های پلیس آگاهی اشکذر به سرقت، زورگیری در شهر های یزد، ملارد، فردیس و اشکذر و همچنین فرار از دست ماموران پلیس اعتراف و با هماهنگی قاضی پرونده به آگاهی البرز تحویل داده شد.
به گزارش ایرنا،ثقفی گفت: همکاری شهروندان با پلیس و اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، می تواند زمینه ساز پیشگیری از بروز جرم و همچنین دستگیری مجرمان و تبهکاران حرفه ای باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..