بهسازی چهار هزار متر مربع از منازل مناطق محروم در استان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: چهار هزار متر مربع از منازل مناطق محروم در استان یزد با محوریت دومین کنگره ملی شهدای استان بهسازی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، سردار پورشمسی اظهار داشت: با همکاری ویژه بنیاد‌های خیریه و خیران نوع دوست استان یزد و با محوریت برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان، چهار هزار متر مربع از منازل در مناطق محروم استان یزد بهسازی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این طرح یکی از برنامه‌های چهل گانه خدمت رسانی کنگره ملی شهدای استان یزد است، افزود: در این طرح تلاش می‌شود تا به برکت خون شهدا و حیات جاودانه آن ها، به ازای هر شهید یک منزل مناطق محروم در استان یزد بهسازی شود.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اداره امور روستایی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مسکن، اداره راه و شهرسازی، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان دراجرای طرح بهسازی منازل محروم استان یزد همکاری دارند.

 

پورشمسی با بیان اینکه اجرای این طرح از نیمه امسال، شروع شده است، خاطرنشان ساخت: تمام شهرستان‌های استان یزد در طرح بهسازی سهم دارند و اکنون این طرح در سه شهرستان تفت، خاتم و مهریز در حال اجرا است.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط خاص آب و هوایی فصل زمستان ممکن است در روند اجرای طرح وقفه ایجاد کند، ادامه داد: امیداریم بیش از ۷۰ درصد از بهسازی چهار هزار مترمربع از منازل محروم تا اجلاسیه نهایی کنگره که اسفند ماه سال جاری است، انجام شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..