نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در تفت

no-thumbs

دومین نشست کارگروه ویژه اولویت های کاری حوزه های مختلف تفت در خصوص اقتصاد مقاومتی برگزارشد.

به گزارش یزدی نیوز با حضور برخی مدیران دستگاههای اجرایی و کارشناسان معین هر دستگاه، اولویت های کاری حوزه های مختلف در سال نودو پنج در تفت را با رویکرد اقتصاد مقاومتی بررسی و در خصوص راهکارهای تسریع در تحقق آن گفتگو و تبادل نظر شد.
فرماندار تفت در این نشست با اشاره به اصلی ترین محورهای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت:  حمایت از تولید ملی، مدیریت مصرف و منابع، استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات و حرکت بر اساس برنامه، ازمسائل و محورهای مهمی است که همه متولیان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
زارع نقش مدیران دستگاههای اجرایی را در زمینه سازی برای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی یادآور شد و افزود: مدیران دستگاهها باید با شناخت آگاهانه از سیاستهای اقتصاد مقاومتی و همچنین رصد دقیق نیازها و مشکلات دستگاه خود، برنامه لازم برای تطبیق با این سیاستها را تدوین و نتایج حاصل از اجرای آن را به مردم اطلاع رسانی کنند.
به گزارش تابناک یزد،وی کاهش وابستگی بودجه کشور به منابع نفتی، توجه به صادرات، پیگیری برای حل مسائل و مشکلات در بخشهای تولیدی را برخی از اقدامات اساسی دولت تدبیر و امید در این رابطه برشمرد و گفت: دستگاههای اجرایی در شهرستان نیز باید با هوشیاری و تلاش مضاعف، راههای کمک به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور را بشناسند و نقش مهم خویش را به درستی ایفا نمایند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..