حمایت از صنایع کوچک و متوسط یزد

no-thumbs

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد بر ضرورت حمایت و اجرای اقدامات اساسی و عملیاتی برای کمک به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز «سیدمسعود عظیمی» در دیدار با اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی یزد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری با نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار کرد: همه تلاش مسئولان شهرک‌های صنعتی امسال باید بر کمک به حمایت از واحدهای صنعتی فعال و احیای واحدهای راکد گذاشته شود و در این مسیر مسئولان شرکت‌های خدماتی، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با بیان این‌که صنایع کوچک از آسیب‌پذیری زیادی برخوردار هستند، افزود: در چند سال اخیر با فراز و نشیب‌های بوجود آمده در اقتصاد، این دسته از صنایع دچار مشکلات عدیده‌ای شدند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: در این راستا در ابتدای سال‌ برنامه پایش وضعیت فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، توسط معاونت صنایع کوچک این شرکت در حال اجراست.

وی افزود: این طرح با هدف جمع‌آوری اطلاعات واحدهای صنعتی که با ظرفیت کمتر از ۴۰ درصد مشغول فعالیت هستند، در حال اقدام است که نهایتاً از نتایج این طرح در جهت شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات موجود استفاده شود.

عظیمی خاطرنشان کرد: اعضای شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی ضروری است، در اجرای صحیح و سریع این طرح نهایت کمک و یاری را به عمل آورند.

به گزارش ایسنا،مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی یزد هم‌چنین گزارشی از وضعیت واحدهای صنعتی و اقدامات سال گذشته ارائه کرد و از فعالیت‌های عمرانی انجام شده در توسعه کمی و کیفی امکانات زیرساختی شهرک صنعتی یزد قدردانی کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..