ویژه انتخاباتی یزدی نیوز:

نتایج نظرسنجی انتخاباتی یک نهاد امنیتی – نظارتی از دور دوم انتخابات حوزه مهریز/کاهش میزان مشارکت

یک نهاد امنیتی – نظارتی در استان یزد درباره رای مردم در انتخابات مرحله دوم حوزه بزرگ مهریز در استان یزد نظرسنجی کرده است.

به گزارش یزدی نیوز در این نظرسنجی از افراد پرسیده شده است آیا در انتخابات شرکت خواهید کرد و اگر شرکت می کنید به کدام یک از دو چهره حاضر در این دوره آقایان محمدرضا بابایی و محمدرضا صباغیان رای می دهید.
بر اساس اطلاعات این نظرسنجی میزان مشارکت در هر شهرستان متفاوت است. میزان مشارکت در شهرستان مهریز( شهر محل سکونت بابایی ، یکی از کاندیداها) حدود ۹۸ درصد بوده است. در شهرستان بافق ( شهر محل سکونت صباغیان ، یکی از کاندیداها) حدود ۹۹ درصد بوده است.
میزان مشارکت در شهرستان بهاباد حدود ۹۲ درصد بوده است این در حالی است که در شهرستان ابرکوه این میزان بیش از ۵۰ درصد بوده است در حالی که در دوره اول  این شهرستان حدود ۸۶ درصد  در انتخابات شرکت کردند.
میزان مشارکت  در شهرستان خاتم هم  حدود ۵۸ درصد اعلام شده است.
بر اساس این نظرسنجی که به صورت غیرمستقیم صورت گرفته است در شهرستان مهریز بابایی، حدود ۹۵ درصد آرا را به دست اورده است. در شهرستان ابرکوه حدود ۷۵ درصد  و در خاتم ۶۹ درصد از آرای افراد مورد سوال  به بابایی رای خواهند داد.
میزان آرای صباغیان در شهرستان بافق حدود ۹۷ درصد اعلام شده است و در شهرستان بهاباد بابایی ۴۵ درصد آرا را داد وصباغیان ۵۵ درصد صاحب رای خواهد بود.
این در حالی است که بر اساس اطلاعات و اخبار رسمی منتشر شده صباغیان به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت می کند و بابایی برخلاف دوره اول انتخابات تا کنون در لیست هیچ گروه و جناحی قرار نگرفته است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..