راه اندازی هنرستان تخصصی برق در مهریز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهریز از راه اندازی هنرستان تخصصی برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مهریزدر نشست روسای دانشگاه‌ها با فرماندار این شهرستان گفت: با توجه به امکانات خوب دانشگاه آزاد و تجهیزات مدرن در این مجموعه، ایجاد رشته‌های مهندسی برق و نیرو‌های متخصص که نیاز امروز کشور هست در دستور کار قرار دارد.

صادقی از آغاز فعالیت دانشگاه آزاد در بهادران مهریز خبر داد و اظهار داشت: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بافق اولین سال تحصیلی رشته معدن در بهادران ایجاد و توسعه آن در برنامه کاری قرار دارد.

وی تأکید کرد: با وجود معدن سرب و روی مهدی آباد در آن منطقه موضوع تحقیقات سرب و روی را دنبال و توسعه خواهیم داد.

رئیس دانشگاه پیام نور مهریز با اشاره به فعالیت اولین پژوهشکده دانشگاه پیام نور کشور در شاهدیه گفت: این پژوهشکده دارای آزمایشگاه‌های نانوبیوتکنولوژی و نانومواد بوده و همچنین مجهز به کامپیوتر محاسباتی است که با قابلیت استفاده از پردازش موازی ۴۸ هسته امکان انجام شبیه سازی‌های کلاسیکی، کوانتومی و دینامیکی و … را دارا است.

حسینی ادامه داد: این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری متخصص در زمینه فناوری نانو آمادگی ارائه خدمات تخصصی به همه اعضای عضو شبکه آزمایشگاهی نانو و همچنین کلیه همکاران مستقر در مراکز تحقیقاتی کشور را دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..