کمک یک میلیاردی کمیته امداد یزد به دانش‌آموزان بی‌بضاعت

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از پرداخت حدود یک میلیارد تومان برای کمک به هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی و تأمین لوازم‌التحریر و هزینه تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حجت‌الاسلام «علی‌محمد اسلامی منش» رسیدگی به امور تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را از رویکردهای فرهنگی و حمایتی این نهاد خواند و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود یک میلیارد تومان برای کمک به هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی و تأمین لوازم‌التحریر و هزینه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

وی افزود: هم‌اکنون چهار هزار و ۵۲۲ دانش‌آموز تحت حمایت در مقاطع مختلف تحصیلی و ۵۲۲ دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی، کاربردی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی سطح استان از خدمات حمایتی و فرهنگی کمیته امداد استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و افزایش نیازمندی‌های مددجویان تحت حمایت، این نهاد برای تأمین نیازهای تحصیلی و معیشتی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت به‌ویژه تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری (تبلت و گوشی هوشمند) نیازمند مشارکت و هم‌افزائی نیکوکاران خیراندیش است.

اسلامی منش در پایان یادآور شد: طی سال جاری ۳۳۳ عدد وسایل آموزش غیرحضوری همچون تبلت و گوشی هوشمند به همت خیران یزدی تهیه و به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اهدا شد، ۸۴ تبلت دیگر نیز به‌زودی در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..