برنامه ریزی برای کاهش حوادث جاده‌ای منشاد

نشست هم اندیشی طرح زمستانه و پیشگیری از تصادفات جاده منشاد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس پلیس راه یزد کرمان در نشست هم اندیشی طرح زمستانه و پیشگیری از تصادفات جاده منشاد گفت: اجرای طرح زمستانه با مشارکت شورای اسلامی و دهیاری منشاد می‌تواند از بروز هرگونه تصادف و منحرف شدن خودرو‌ها در جاده منشاد جلوگیری کند.

آقا بابایی با بیان اینکه منشاد یکی از مناطق سردسیر استان است و در فصل زمستان برف‌های سنگین جاده این منطقه را مسدود می‌کند افزود: باید قبل از وقوع هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: می‌توان با دپوکردن نمک در مسیر‌های خطرناک جاده منشاد به باز گشایی جاده کمک کرد و رانندگان را در جریان چگونگی نمک پاشیدن مکان‌های برفی قرار داد.

رئیس پلیس راه یزد کرمان گفت: تهیه نمک و دیگر وسائل ایمنی با کمک راهداری استان وشهرستان مهریز امکان پذیر است، چون راهداری با تجهیزات و وسائل ایمنی که در اختیار دارد می‌تواند بازگشایی جاده‌های برفی را سرعت ببخشد.

آقا بابائی در ادامه خاطر نشان کرد: شورای اسلامی و دهیاری منشاد می‌توانند به رانندگان وسائل نقلیه منشاد برای حفظ و نگهداری جاده منشاد آموزش‌های لازم را ارائه دهند و پلیس راه هم در این زمینه مساعدت خواهد کرد.

رئیس پلیس راه یزد کرمان به رانندگان وسائل نقلیه سنگین که درجاده منشاد تردد می‌کنند نیز هشدارداد: آن‌ها زیر ذره بین پلیس راه قرار دارند و چنانچه از قوانین تخطی و با سرعت غیر مجاز حرکت کرده و مزاحمت برای خودرو‌های سبک ایجاد کنند با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

در این نشست اعضای شورای اسلامی و دهیار منشاد از توجه پلیس راه یزد نسبت به مردم منشاد قدردانی کردند و آمادگی خود را برای همکاری در جهت پیشگیری از هرگونه حوادث جاده‌ای خصوصا جاده منشاد به مهریز با پلیس راه و راهداری اعلام نمودند.

همچنین شورای اسلامی منشاد از مسئولین پلیس راه استان خواستار نصب چراغ راهنما، نصب بنر و پوستر تبلیغاتی در خصوص پیشگیری از حوادث رانندگی در جاده منشاد شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..