گازرسانی به روستا‌های مهریز

فرماندار مهریز: تاکنون ۸۲ میلیارد تومان در اجرای طرح گازرسانی به روستا‌های میانکوه، مزارع شور و کنج کوه هزینه شده و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش یزدی نیوز، فرماندار شهرستان مهریز در نشست با خبرنگاران گفت: طرح گازرسانی به دهستان میانکوه با صرف ۶۰ میلیارد تومان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زارع زاده افزود: گازرسانی به ۱۰ روستای کنج کوه هم با صرف ۲ میلیارد تومان و مزارع شور دهستان خورمیزات با ۲۰ میلیارد تومان بودجه، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با وجود محدودیت‌های مالی طرح در دست اجرا و در شرف اتمام است.

وی اظهار داشت: همکاری خیران در اجرای طرح‌های فرهنگی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی در کنار کمک‌های دولت در حوزه شهری و مناطق روستایی بخش مرکزی با پیگیری مسولان و همراهی مردم ادامه دارد.

فرماندار مهریز همچنین یکی از طرح‌های مهم در دست اجرا شهرستان را بازآفرینی بافت‌های قدیمی در محله‌های مختلف شهر ذکر کرد که به گفته وی تاکنون با همکاری برخی دستگاه‌ها در محله باغ‌بهار، باغ پهلوانپور و سرو منگاباد انجام شده است.

زارع زاده ادامه داد: هم‌اکنون این طرح در محله مهرپادین با اختصاص ۲ میلیارد تومان در دست اجراست و این شهرستان در مجموع در این مورد بیشترین بودجه را جذب کرد، امید می‌رود با انجام طرح‌های عمرانی موجب آبادانی شهر شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..