اولین نشست اوقات فراغت یزد برگزار شد

no-thumbs

اولین جلسه نشست اوقات فراغت یزد سال ٩٥ با حضور مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد کشور و علی غیاثی ندوشن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در این نشست گفت: فعالیت های حوزه فرهنگی در امر اوقات فراغت در سال گذشته با استقبال پرشور کانون ها برگزار شد.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: ما در بخش اوقات فراغت حمایت های ویژه ای داشته ایم که بیش از ٥٠٠ کانون در این راستا فعالیت داشتند.

رستگاری گفت: ما در تابستان گذشته بیش از ١٨ کارگروه اوقات فراغت تشکیل دادیم که در زمینه های مختلف فعالیت کردند و در سال جاری نیز این کارگروه ها فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: استفاده از پتانسیل دیگر دستگاه ها از جمله فعالیت های مهم در جامعه است که با توجه به اهمیت اوقات فراغت و حضور دستگاه های مختلف در این بخش، ما می توانیم از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ادامه داد: حضور مردم از جمله نقاط قوت ما در بخش کانون ها و اوقات فراغت است که می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد یزد در سال گذشته افزود: در سال گذشته در راستای تجهیز کتابخانه ها و اعطای مجوزها فعالیت هایی انجام شدکه در مجموع تاکنون ١٤١ کتابخانه مجوز دار شدند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: حمایت از کتاب، جشنواره روستای دوستدار کتاب، جشنواره کشوری روح خدا، حضور در جشنواره فیلم کوتاه رضوی، تئاتر و جشنواره، گروه های سرود، مسابقات مدهامتان از جمله برنامه های ما در بخش فرهنگی و اوقات فراغت بود.

رستگاری تصریح کرد: ما برگزاری مسابقات کشوری کتابخوانی را نیز در سال گذشته داشتیم که از کتاب «واجب فراموش شده» در سطح کشور این مسابقه برگزار شد و بیش از سه هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند.

وی افزود: حضور گروه سرود و تقویت این گروه سرود کانونی نیز از دیگر فعالیت های ما است که توانسته در سطح کشور فعالیت کند و یکی از فعالیت های این گروه نیز رونمایی از سرود کانون های مساجد در ١٨ اسفند سال گذشته بود.
 

بخش نظردهی بسته شده است..